WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

Arh!!!

Tension...!!
          Cuti yang menyakitkan, mane taknya hari-hari asyik buat kerja yang sama dan berulang kali.cam kalo aku x buat setiap ari pown x ape. Tapi masalah aku adalah mak, mampu ke aku nak menahan telinga dengar bebelan dia. Paling-paling pown kalo dia benti bebel, sok atau 2-3 ari dia akan sambung balik...Yang mengherankan aku...apsal lah kesilapan aku je yang dia hengat

          Anak-anak dia yang lain bley je bawak hal masing-masing tapi kalau tang aku, akan disuruh ini dan itu. Mane silapnye pown aku tak tau. Mungkin itu cume perasaan aku je kot. Dah malas nak fikir.

          Cuti-cuti sebegini aku lebih teruje mengenagkan perihal si dia. Apakah perkhabarannya disana,dah lah jauh dari aku.Tau je lah kan lelaki ni kalo jauh dari pandangan kita...dalam diam ade plak aktiviti lain yang menyakitkan telinge. Silap-silap ari bulan dia da kawen pulak kat sana!!! Ape cite...tu memang dah sah-sah nak mati kene bunuh dengan aku le gamaknye.



          Tapi cuti-cuti cam ni pown seronok jugak, ble time byak keje boley plak bdoa nak minta cuti cepat....Apa cite tu!!! Bila dah dapat cuti...hah ape lagi aku...melayan si Bred lah. Dia tak berapa nak makan sangat lah sekarang....Aku jadik penasaran nih...mungkin sebab kawan dia da mati lah kot...tinggal dia sekor je...

          Bila lah agaknya mak nak carikan kawan untuk dia...Cian dia...





           Kalau asa si Malina alangkah baiknye. Bukan ape,boleh lah melayan si Bred. Malina kalo disuruh bagi makan si Bret tu dia Bismilah kan lah, dia nyanyi-nyanyi lah sambil menari-nari kat depan Bret, sebijik cam buat konsert...akaka.

video

Ni lah beliau tengah makan


video