WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

Menanti sebuah jawapan


Jawapan apa? Hah yang ini kita nak tau nih…jawapan untuk degree le gamaknye,bukan jawapan untuk cintan-cintan de dek non oi. Cuti di rumah nyata membosankan ku, lantas mengingatkan aku pada perkara-perkara yang tak sepatotnya ada dalam benak ku ini. Antaranya adalah mengingati bekas-bekas ex ku,ceh cam banyak sgt ex bapak poyo. 


                Aku hengat nak keje je sementara masuk degree nti, tapi persoalannye ape je yang mampu aku buat?masak nasi pown hanget. Tapi kate emak lah dia nak tanye kawan dia sape-sape yang de syarikat yang ley wat design ni…hah nie dia…jawapannya daku kene tunggu lagi. Ni lah idop aku, asyak menungu jawapan yang x pasti, maksud aku menunggu jawapan yang x berapa nak pasti. Eh cam salah je ayat ni…!!Whatever!!!



                Jenna the letter ‘L’ is only for a loser. Aku kena bangun dan bangun,dari kekalahan aku yang dulu. Kekalahan yang memalukan ku, sehingga kan aku dimalukan dihadapan sume orang. Apa benar aku sebodoh itu? Selemah itu? Yang pastinya aku kena lebih yakin untuk fajar yang akan mendatang.