WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

Sehari suntuk di Negeri Sembilan

Ni semua mak punye pasal lah ni...suh sume anak-anak dia g skali kat negeri sembilan tu...Mula-mula muka masam...tapi best juga sbenarnya bile difikirkan balik....gamat dalam kereta, dengan celoteh chemat. Ditambah pulak dengan mulut mak....perh!!..Memang macam pasar lah jawabnye, gamat dalam kete tu dengar suare dia memetir...


Me n my sister

 Dalam perjalanan ke Negeri Sembilan...pin...pin...ada lembu plak


Mule2 kami g umah org kawen belah mak....pasti benti plak kat Pilah...sambil tengok sambil beli bak kate orang...xkan nak jalan menonong...melopong je tengok.....lepas membeli kami minum-minum plak.


Time minum dekat Pilah

Title : Monkey face-exclusive from kak Aishah


Mak aku yang perasan cun



Hah ni nak habaq mai...toilet kat Pilah was a perfect disaster ever...Mula2 kak Amie cakap toilet dia ada pacat...terencat skit aku mendengarkannye...PACAT...!!tapi xpe lah aku beranikan diri je kat dalam toilet yg serba buruk tu...dengan lantai yg xde rupa lantai...heh malu sungguh aku nak menceritakannya....