WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

SURAT TAWARAN UiTM

Wa.....sedeynye haku....mmg niat ati nak masok uitm...tapi kenapa grafik....!!!!!TERSION....!!!TENSION....!!!Aku dah tak mampu nak study grafik lagi...aku nih loserface. Mampu ke aku nak berhadapan dengan semua ni nanti, bapak gabra....Dah lah aku bukak first2 dia kata"Harap maaf permohonan anda tidak berjaya"agak celake sikit di situ ya...

Finally!!!


Kenapa tak fesyen! Aku rase aku bley dengan fesyen...memang itu yang aku nak dari dulu lagi. Huh!!!Ape nak buat, benda da jadi. Arh!! Ni sume salah ayah nak sangat aku amek grafik mase diploma npe...npe lak aku ni bebal sangat sume ikot cakap orang...Sepatotnye aku kene tegaskan yang aku nak amek fesyen dari dulu lagi. Hah sekarang...padah atas kebodohan aku aku sendiri yang kena...Padan muke aku...lepas ni aku kena bersiap sedia dimaki untuk kali yang ke 2.