WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

Jenna yang baru

Sepanjang penghidupan aku kat kolej seroja UiTM Shah Alam ni amat membosankan. Kehidupan dikolej tidaklah seindah yang dijanjikan...dah lah cuma aku je budak perempuan grafik yang dari Perak kat sini. So sara macam kekok untuk mesra dengan orang lain. Bukan sebab aku x cepat mesra dengan orang, tapi aku suka kalau orang yang mulakan dulu.

So kat kolej Seroja ni ada cafe untuk mkn so x yah lah aku kuar kat sec 2 tu...x berbaloi dengan nak bayar tambangnye lagi, ye tak! Baik aku kat sini2 je....x yah kuar....kalo nak kuar pown untuk print or maybe ada assignment yang melibatkan kerja luar. Hah kalo nak tau kat sini kena banyak isi borang...



Yang paling x ley blah kna blaja CTU n BEL balik.....sama tapi x serupa....hahah....Kat dalam ni aku kena uruskan diri sendiri...xkan nak suh orang lain yang uruskan aku. Kata emak, aku kena pandai berdikari, maybe slama ni aku ni cam kanak-kanak rebina la kot gamaknya. Nasib baik la ada Amal yang selalu tolong aku kalo tak....perh....mati awal aku kat sini...