WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

My First Interview




Hari ni tak tahu la happy ke seday sebab ari ni merupakan ari first aku di interview. 
Aku ingatkan jawatan sebagai designer rupa-rupanya as a junior designer...
aku mengharapkan jawatan yang boleh buat design-design nih....
wa sedaynye...
tapi ape yang aku dapat!!! 
jadi assistant senior designer je.....
deal dengan customers, uruskan kewangan, tah apa-apa lagi la....
tapi kalau dapat alhamdulillah lah kan. Keje skarang ni susah nak cari.




Bila aku balik je sedar-sedar bahu aku da senget...ahahah. :) 
mane taknye da la artwork aku sume kat dalam lappy, 
tak kan nak bawak kat thumb drive je.....
nak menengok kat mana pulak nanti kan. 
Pastu time nak balik tadi lagi la parah
tersengguk-sengguk aku menahan ngantuk
sedahnye...."Panggggg...!!!"
Bile bukak je mata....semua orang nengok aku
ade yang bisik-bisik bagai...
Baru aku perasan ase sakit kat dahi kiri aku
rupa-rupanye aku terantuk time aku tido tadi.
Yang musykilnye adalah......
Mase terantuk tu aku x sedar....
Aku sedar sebab ada orang cam gelak...
sebab tu aku bangun....
Bapak segala malu lah tadi...
Hari Malangku.....!