WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

Terengganu lagi

 Terbaik x gambar nih?

 Sedang kak Amie dan emak telek2 baju tu....aku ngan kak Aishah menggile ngan kamera....


 Pusat bandar...(Fun Fair)

Kat semak samun pon rela amik gambar kan...kan...kan...

 Sabtu, ada jemputan kawan mak kawin


Ni kat umah orang nih, kena duk ayu-ayu


Ala tomenye dia....bukan yang beso tu....yang kecik tu k...da...!

3 badek je ade

 Same x muka kami? Jangan mara...!

 Keropok lekor atau lebih tepat kepok lekor....jom pekena kepok lekor Lesong

 Bajet cam nak comel je 2-2

 Bonda


Comelnye dia....kalau nak jumpa baby nih....kena g Losong beli kepok lekor..

 Kak Aishah n hubbynye...Abg Nizam

Pose tercomel dari kak Amie



 Senyum....x perlu kata apa-apa...senyum...!!









Kat pantai...


 Time ni kami kat Pasar Payang

 So beli kipas sorang satu. 3 kipas RM10... :D

 Da macam opera cine aku nengok da...

Baru la nampak cam manusia sikit adik lelaki aku nih

Sempat pulak beli buble macam kat KL xde je buble...


Eh...eh...teleng pulak nanti






 Holla kami da sampai Taman Monumen. Kat sini lah terdapatnye contoh-contoh masjid luar...




Wa memang terbaik la...aku cakap pasal taj mahal nih...
So kami da sampai Taj Mahal, korang bile lagi?

Sweet la tu konon-konon