WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

Meat Ball Ikea...Air Tangan Kak Amie

14 Ogos 2011

Assalammualaikum

Hari ni adalah hari Ahad. So maknanye cutinye….
seperti biase bile dah time mak n kak amie cuti,
diorang lah yang kena masak untuk buka.
So bermakna…aku yang cuti masak hari ni ahahaha.
Kebiasaannye memang macam tu, setiap ari Sabtu dan Ahad…
aku akan cuti dari memasak…Yahoo!

Hari ni aku dok menghadap pc je…
Ahahaha macam da terbiasa pulak cam tu.
Yang Kak Amie pulak dah bangun awal pagi lagi,
Sebab pagi tu dia da mula nak buat kuih raya.
Tapi malangnya adunan pertama dia GAGAL.
Jadi aku pulak yang kena jadik tong sampah untuk dia.

Kak Amie ada agenda dia hari ni,
dia nak buat Meat Ball Ikea, kentang putar, coslow
beserta dengan barang-barang gorengan.
Aku just tolong dia buat coslow tu je.
Lepas siap keje aku, aku terus pegi depan…
Bapak jahat!...
Tau nak makan je.


 Ni la Meat Ball Ikea hasil air tangan Kak Amie

 
Ni pula juadah berbuka puasa kami untuk hari ini