WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

RMD yang sengal

          Ya Allah...!!!!penatnya nak buat RMD ni...menatang ape nih susah sangat nak buat, french lagi....bel lagi malam kang...adoi!!!!....SAKETNYE ATI AKU!!!!! So ni sekanang ngah buat French, then RMD....tengah malam baru terhegeh-hegeh nak buat BEL....FUCK you all subject.....


          Bosan bila tak tau macam mana nak buat RMD, sebab tak faham. Cube kalau faham, memang dah terus buat dah jawapannye. xde la aku doh gegeh nak buat lambat-lambat. BEL-pembetulan, nak kena fikir ayat guna otak.....Pakai pakcik google translit sudah...seday idop.

          French....nak kena buat pelan-pelan bagai.....nak kena hafal lagi.....memang sangat lari dari subjek grafik yang aku amek lah jawapannye.....bel x yah amek grafik.......RMD...BEL....you are totally basted....!!!! ashole!!!