WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

Family Vacation at Kundasang Sabah.


Assalammualaikum...

Rasa-rasanya dah lama aku tak blogkan diri, bukan ape almaklomlah ada sahaja kerja yang aku kena buat memandangkan aku masih belum bekeja, tapi aku ada jugga lah buat kerja freelance.

Baru-baru ni aku bercuti dengan keluarga di Kundasang, Sabah. Masyaallah gunung Kinabalu lawa sungguh kalau tak dikelilingi awan. Di Kundasang tu tak banyak tempat yang kami pergi, nak-nak lagi pergi pada hari ahad, memang banyak yang tak buka. Melepas nak tengok Orang Utan :(...


















Perkahwinan Kak Amie 2.3.2013

Assalammualaikum...Hari ni saya nak share gambar kawin kakak Amie saya pada 2 hari bulan 3 yang telah diedit.

Marhaban team

Wedding dress kak Amie kitew

She asked me to design it


Pelamin

Meja makan adap-adap

Me n my lil sister


Opsss...


piece yo!


Saudara belah emak

The gate


Present booth








Menepung tawar session





3 beradik



Amie and friends



Ter edit jadik jadi penyakit kuning pulak :P

Amal sebagai pengapit

so sweet....

Family belah pengantin lelaki


Ala tome2 plak...




A big family -  Arbawi Family