WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

Zam Zam Arabic Restaurant

Assalammualaikum...

Rasanya dah lama saya tak blog kan diri. Hari ni nak kongsi cerita makan-makan kat sec 9 Shah Alam ari sabtu ari tu. Nama restaurant tu Zam Zam Arabic Restaurant. Makan kat situ memang ala-ala minah arab sikit sebab yang masuk kat restaurant tu pun kebanyakkan orang arab. So masa tengah makan tu memang terasa sangat macam makan kat negara arab.

Malina sampai order half chicken...mak ai....mase tu semua nak amik gambar, sebab cam kelakar sangat dengan nasik yang membukit dan 1/2 ayam, memang kenyang 5 hari.