WELCOME TO JENNA PAGE

Followers

Shout Box

Family Vacation at Kundasang Sabah.


Assalammualaikum...

Rasa-rasanya dah lama aku tak blogkan diri, bukan ape almaklomlah ada sahaja kerja yang aku kena buat memandangkan aku masih belum bekeja, tapi aku ada jugga lah buat kerja freelance.

Baru-baru ni aku bercuti dengan keluarga di Kundasang, Sabah. Masyaallah gunung Kinabalu lawa sungguh kalau tak dikelilingi awan. Di Kundasang tu tak banyak tempat yang kami pergi, nak-nak lagi pergi pada hari ahad, memang banyak yang tak buka. Melepas nak tengok Orang Utan :(...